Tråk väder

Skulle vara skönt att gå ut på en promenad men vädret hindrar mig till att gå ut, det är grått och trist. Ser ut som om det ska regna när som helst, fy på det! 
Inatt vaknade hjärtat kl 4 första gången sen vaknade han vid 5 och vi gick upp vid 7 typ. Satt och kolla på vakna med the vocie som jag gör varje morgon för er som inte visste det. Sen ville jag sova lite så testade om Vincent ville det med, vilket han gick med på! Härligt kunde sova en timma typ. Skönt! Dock ville jag sova mer, men ska inte klaga, haha! Sen var det dags för mat, och han var såå nära på att somna om men maten tog slut, så han vaknade. Så nu sitter vi och tittar på sjunde himlen, om en timma kommer älsklingen hem. Då får vi se vad vi hittar på denna tisdag! Puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!