Tisdag!

Idag är det tisdag, känns som om jag har gjort massor idag. Det har jag inte, haha! Gick up på en promenad med mamma, hittade tussilag ute idag! Ett extremt vårtecken tycker jag, åhå så härligt! Fick dock bara en bra bild på den, vad tycks? Sen köpte vi lite fika på ica gick hem till mig och åt upp det, mums! Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem. Vincent sitter snällt i sin sitter, skönt det!  Han sitter och äter på sin snuttefilt/gossdjur. Det är tydligen jätte god, haha! Senare sen vet jag inte vad som händer, men hoppas att ni alla får en bra dag nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!