oj

oj, det har redan gått en vecka sen jag uppdaterade senast? OJ! Glömt bort bloggen, plus att jag inte har orkat. Är super trött. Men fick reda på att jag har dåliga blodvärden så måste äta järn piller igen, yaay! Men iaf igår var jag på efterkontroll på MVC, och allt såg bara bra ut. Sen åkte jag hem och tänkte ta en fika på ballkongen med mamma, men Vincent vaknade, som jag hade ställt ute på balkongen. Men vi fika inne ist. Sen fick han leka i babygymet naken, det var så kul att se att han blev så glad. För min lilla kille ääälskar att vara naken, så han brukar få vara det en gång om dagen oftast, ibland två till och med! 
I natt när jag vaknade av hjärtat så fick jag världens huvudvärk! Visste inte vart jag skulle ta vägen, så tog två ipern och gick och la mig i det andra sovrummet. För att kunna sova helt ostört, vilket var helt underbart när jag hade så ont. Sne på morgonen skulle ju matti till jobbet, men valde att stanna hemma och ta hand om Vincent så att jag kunde vila, så skönt! Sov till 10 typ, sen gick jag upp. Men jag har fortfarnade skit ont i huvudet, men det är helt klart mycket bättre nu! Idag ska vi nog bara vila. Orkar inte med så mycket mera. Nu är min lillkille lite kinkig och älskling är ute och röker, men vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!