Migrän

Yaay, välkommen, har verkligen saknat dig, eller inte! Blir ju inte så där jätte mycket vila heller när man har en liten bebis, hehe! Idag skulle ju pappa har kommit men eftersom jag har fått min migrän så orkar jag inte ha någon här på besök. Idag ska jag nog unna mig en lång dusch, för huvudet blir oftast mycket bättre då. Tänkte visa lite fler bilder från igår. Det var verkligen jätte mysigt att sitta där och bara prata en massa skit med älskling!
Nu snart ska jag hoppa tillbaka till sängen och sova lite! Puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!