Lördag

Idag är det lördag åter igen, gud vad dagarna bara springer iväg?
Har iaf legat magsjuk eller något. Spydde dock bara en gång med kunde inte få i mig något alls på typ 24 timmar. Vet inte vad det var. Men nu mår jag så mycket bättre och kan äta igen, skönt! Så min mamma har varit barnvakt så älsklingen har jobbat(torsdag-fredag). 
Idag har vi inte gjort så där jätte mycket, typ bara städat lite och så där. Sen kom Johanna hit, så då drog vi till affären och köpte lite sallad och så där. Så gjorde mig en räksallad, mums! Sen fick Vincent en skrikatack och skrek ett litet tag, stackarn. Tror att han hade lite ont i magen eller så var han bara övertrött. Nu sover han iaf, håller om sin snuttefilt, som ni ser på bilden. Åhh, min lilla bebis du är så underbar! Mamma och pappa älskar dig mest i hela världen! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!