lever!

Yes jag gjorde det! Jag överlevde hela dagen lång! Är så solt över mig själv, hehe! Fick hålla en sköterska i handen när de tog sprutan, de fick ju inte vara i rummet när man röntgas. Men det gick bra ändå, låg och blundade och låstade att jag var hemma i sängen, haha! Men som sagt gick allt jätte bra, så köpte lite jordnöts bågar på väg hem för att jag var så duktig, haha! Min lillasyster är på väg hit med, hon ville inte vara ensam hemma för hennes mamma skulle gyma, men inte så jobbigt att ha henne här, man kan alltid sätta henne framför eyepet! Haha! Min mamma är även på väg hit hon hade köpt något på stan till mig för att jag var så duktig. Tar nog en bild och lägger upp en bild på det jag fick sen. Nu ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!