Kör ännu en kvinnligt. Varit på akuten ida...

photo_effects-13 (MMS)

Kör ännu en kvinnligt. Varit på akuten idag igen, känner mig som en grammis där, haha! Min njure igen, fick skit ont så ringde vårdcentralen som skickade mig till akuten. Kul! Där fick jag massa smärtlindring och så där. Jag och Matti firar även två år idag, roligt att spendera den på sjukhuset, haha! Nu mår jag skit illa och känner mig yr. Tur att Matti kan ta hand om Vincent så man kan vila upp sig, hehe! På bilden är hjärtats out fit på min födelsedag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!