Hejsan!

Var som sagt på akuten igår. Nu mår jag mycket bättre! Dock fick jag ringa mamma imorse och bad henne ta Vincnet för att jag fortfarnade var yr så vågade inte hålla i Vincent, så hon kom och tog honom med sig så jag fick vila upp mig! Sen halv 2, blev det babymassage så himla myisigt! Vi var 6 st, skulle ha varit 7, men en kom inte. Sen berättade vi hur gravidteten var och förlossingen. Sen tog vi va alla bebisarna kläderna till och med blöjan. Det var ju några som kissade, även Vincent, haha! Men alla bebisar tyckte att det var jätte skönt iaf, vilket jag tycker va bra så att det inte blev en massa skrik,haha! Men Vincent började att skrika efter ett tag när vi var klara, då började typ 4 bebisar ass skrika, haha! Men det var som sagt mysigt! Sen efter det blev det att åka in till stan, skulle till försäkringskassan, men det var ju självklart stängt, så vi gick till subway och käka lite. Sen blev det en snabbis till lagerhaus och köpte en stor ram som man kan ha 8 bilder i, ska bara välja bilder sen ska den upp på vägen, vet dock inte vart än. Men det tar nog inte så lång tid att hitta en plats till den. Sedan åkte vi hem och hämtade en flaska till Vincents mat, sedan drog vi till coop. Och på pakeringen fick han lite mat, sedan handlade vi lite mat och så där, åkte sedan hem och maten Vincent lite mer(fick inte så mycket på coop för att han somnade haha!) sen har vi bara kollat på bb! Nu sover han i sin säng, skönt att han kan sova där nu. Hoppas bara att han kan sova hela natten där nu, för han har ätit massor ikväll.

Imorgon kommer det lite folk hit som ska gratta mig i efterskott. Så imorgon blir det att gå upp tidigt för att baka en tårta och sedan duscha och fixa mig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!