Hejsan alla! Vilket härligt väder det är u...

mms_img64426 (MMS)

Hejsan alla! Vilket härligt väder det är ute, helt underbart ju! Idag gick jag och Vincent upp kl 8, fast han banker vid 7. Var jätte trött, men gick upp och fixade mat till honom, sen gick vi som sagt upp kl 8. Åt frukost, lät Matti få lite Dimitrij. Tyckte att han behövde det. Sen efter jag hade ätit tänkte jag göra min tårta, så satte Vincent i sittern där satt han och sedan somnade han, så hann göra tårta, städa köket och diska innan det var dags för mat igen. Sen satt han lugnt i sittern, så passade på att dammsuga lite. Sen tyckte han att det var tråkigt att sitta där, sen har jag städar mera. Blev precis klar, så ska hoppa in i duschen, sen fixa mig. Sen kommer det gäster kl 3! Ha en underbar vågor lördag alla!


Kommentarer
Jessica

Ja, det har vart härlig väder hela helg :)

fin blogg!

2012-03-04 19:41:50
URL: http://jessicasvardagsliv.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!