Hejsan!

Idag vaknade Vincent första gången kl halv 6, trodde att kl var 3, så försökte få honom att somna om, haha! Det gick ju verkligen jätte bra eller inte, haha! Men gick upp och fixa lite mat till honom, sen somnade han om i våran säng till sju, fick mat halv 8. Sen gick vi upp, härligt på en söndag. Men det gjorde ju inget för vilket fint väder det var! Solen sken och hörde fåglarna i huvudet. Sen vid 9, somnade han så passade på att sova 30 min jag med, innan han vaknde igen. Då bytte vi bölja, sen gjorde jag lite massage på honom, gud vilken lugn bebis man fick! Han log där på glovet(på mjukt underlag) typ 30 min och bara log där naken. Såg jätte mysigt ut! Sen åkte vi till ikano, skulle kolla på lite kläder, fick med mig iaf två par lite finare trosor och en BH! Kan ni tänka er? En bh fick jag med mig hem. Blev även Alice i underlandet och tron. Vincent har varit med massor idag, alltså varit vaken. Han brukar alltid sova när vi går på stan eller ikano och sånt, men inte idag. Han log först lugnt i vagnen, men sen blev det tråkigt och då var det bara att ta upp honom, sen blev han övertrött och vägrade att somna, men matti lyckade få honom att sova. Passade på att åka till ica och handla lite mat och sånt. Kom hem och nu sitter vi här och kollar på tv, snart börjar Big Brother, efter det ska Vincent sova. Förhoppinigsvis gör han det, då ska jag och älskling passa på att vara med varndra, och kanske kolla på någon film och ligga i sängen och bara prata, så himla mysigt.
Var ju på akuten här om dagen, fick en spruta. Detta fick jag, tack för den. Är ju inte mindre rädd för sprutor nu inte, fy fan. Tack för den...

Kommentarer
mwiklund - fotoblogg

AAJ vilket blåmärke då! Jag tyckte det va jobbigt när jag fick den minsta sprutan dom hade i armen :O

2012-03-04 20:29:10
URL: http://tiepnajjs.com
Denise 22 - mamma till Kevin 6

AJ! det där ser inte alls skönt ut!

2012-03-08 14:53:42
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!