Härliga fredag!

Idag är det fredag, just nu är det väl många som festar antar jag, men det bryr jag mig inte om. Idag gick vi upp vid halv 8, sen ät han lite, sen tänkte att han borde sova för det ville jag iaf, haha! Så testade att få honom att somna, men han sover bara 30 min, så hann typ precis att somna innan det var dags att gå upp igen. Då ringde mamma och jag frågade om hon inte kunde ut och gå med honom så jag fick sova någon timma iaf. Hon kom och tog med sig Vincent ut på en promenad. Kom tillbaka och gav honom mat. Sen kom matti hem så åt vi lite. Sen gick han och la sig en halv timma. Sen gick vi ut på en promenad till affären för att köpa lördagsgodis redan idag, haha! Så Vincent hade ingen overall på sig för det var verkligen jätte varmt ute! Men mössa och filt hade han på sig. Kollade först på balkongen om han blev kall, men det blev han inte, utan han blev nästan blöt av svett, haha! Satt utanför affären ganska länge och bara pratade lite, massa mys! Sen gick vi hem och Vincent somna inte ens, han tyckte att det var kul att ligga i vagnen och bara glo på himlen, hihi! Sötnosen. Sen efter det har vi inte gjort så mycket. Just nu sover han, jag hoppas för natten men man vet ju aldrig med de små, hehe! Nu tänkte jag redigara lite bilder från dagen. Har bara fixa en, än så länge.
Jag tycker om bilden jätte mycket, men det är jag det, hehe!
Just nu mår jag inte så där jätte bra, as ont i nacken och huvudet. Pappa ska komma hit imorgon, får se hur det blir det. Om jag inte mår bättre så orkar jag inte ha någon på besök...

Kommentarer
Josefine

så fina bilder!

vad har du för kamera och vad använder du för inställningar? :)

2012-03-25 20:56:49
URL: http://thezuux4.blogspot.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!