Grillning!

Hejsan alla fina läsare!
Idag har vi inte gjort så där jätte mycket, Vincnet har knappt sovit något idag. Sover inte än, han VÄGRAR att somna, ska försöka snart igen. Idag fick Vincent vara hos mormor ett litet tag medans jag och älsklingen gick och grilla i skogen. Jätte mysigt var det måste jag säga! Blev dock bara en bra bild på hela dagen, hmm, aja! Den är jag stolt över, tycker att den är fin. Men det är jag det haha! Sen gick vi och hämta hjärtat och väl hemma så gjorde vi inte så mycket. Snart är det BB, tre nya deltagare ska in idag, hmm! Det måste man ju se på!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!