God morgon!

God morgon folket, Vincent sitter snällt sin sitter och skrattar åt allt typ haha!
Inatt var det helt underbart, han vaknade inte en ända gång. Han vaknade första gången kl halv 5. Sedan fixade jag lite mat till honom, han åt och sen somande. Men var tvungen att väcka honom för att byta blöja för att han bajsa en stoor bajs, haha! Sen försökte jag få honom att somna i famnen, men han bara skratta åt mig, sen försökte jag med lite mat, men han var mätt. Så då la ja honom i sin säng under hans mobil, där log han och skratta åt figurerna. Sen efter en kvart eller något så somnade han av sig SJÄLV i sin SÄNG! Det här var andra gången han har gjort det, men gud vad glad jag blev! Där sov han till halv 8, sen var det dags att gå upp och äta. Men han brukar aldrig somna om vid där här tidpugnten. Ska nog snart äta lite frukost, sen kanske plocka undan lite här hemma, om Vincent tillåter det vill säga. Älsklingen ska snart åka till jobbet också. Idag vet jag inte vad som händer, vi får se helt enkelt, måste åka och handla lite erstätting till hjärtat. Men det är allt jag vet.

Kommentarer
mwiklund - fotoblogg

sv: jaha :O men usch för nålar iaf! hemsk är dom :/

2012-03-07 13:47:49
URL: http://tiepnajjs.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!