God morgon!

Varit vaken sen typ 6, men lyckades iaf sov en halv timma till typ. Lilleman ville inte sova mera och var pigg, yaay! Han är fortfarande vaken, ville verkligen inte sova som varnligt, haha! Jag tycker dock att han borde vara trött ? jag är sjukt trött, haha! Men iaf, ska nog städa idag fast jag är jätte trött, sånt som måstes göras liksom, så lika bra att få det gjort ju! Sen ska jag även hoppa in i duschen, sen blir det nog bara att ta det lugnt! Imorgon har jag ingen aning om vad som händer och sker, sånt som märks ju, om någon vill ses är det bara att säga till, hehe! Nu har jag en liten grinig grabb som vill sitta i famnen ett tag skulle jag tro, hehe! Ha en fin söndag alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!