blogglust

Idag har jag visst lite blogglust, haha! Men just nu har jag kommit ut från duschen, rakade ben och så där, HÄRLIGT! Älskar att ha ny rakade ben, de blir ju så lena! 
Förut åkte vi till maxi, det var tydligen tjejkväll där! Så om man handlade över 100 kr så fick man en goodiebag, eftersom vi skulle köpa blöjor( typ 120 kr) så varför inte? Haha! Blev lite annat också, det var även massor som lagade mat som man fick provsmaka. Inte så mycket som var gott dock, men jag är ju super kräsen av mig! Sen drog vi hem, nu sitter vi här och inte gör så jätte mycket, lillkillen har somnat, tror nog att han kommer vakna snart för lite mat och sedan somna om igen, eller hoppas på det iaf, haha! Mitt huvud är sååå mycket bättre nu, har bara lite ont. Här kommer det en bild på det som fanns i goodie bagen! plus en grön necessär från garnier, men glömde ta en bild på den, haha!

Kommentarer
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Alltid roligt att få lite gratis ju! :D

2012-03-13 23:09:45
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!