BigBrother 2012

Tittar jag på BB? Vad tycker jag om det?
Ja jag tittar, har till och med köpt 24/7, haha! Snacka om stalker. Men tycker det är skit kul att titta på när det inte finns något bra på tv, vilket det typ aldrig gör på dagarna så passar på att titta då.
Jag tycker att Hanna w var helt klart bäst där inne, in med henne igen! Haha! Men Spian kan dra åt skogen eller något tycker inte om honom alls! Han kan lika gärna åka hem! Hoppas att han får lämna huset idag! 
Tycker även att det är kul att Tenny är i himlen och de andra vet inte om han kommer tillbaka eller inte, naww! Kl 9 är det ju live, kommer lätt att sitta och titta på det då kan jag lova er! 
Den jag vill ska vinna är nog Tenny, han är ju galen och cool. Haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!