Tisdag

Idag är det tisdag. Ännu en dag ensam med hjärtat. Än så länge har det gått bra, bara varit vaken i snart 2 timmar, haha! Men han har varit lite små jobbig i natt. Vid 2 i natt var han pigg och glad, grät inte ens när jag bytte blöja! Han burkar inte gilla det. Nu gnäller han för att han ligger ensam i soffan, fast jag sitter precis brevid honom. Men men så är det. Snart kommer mormor hit, så då ska jag passa på och städa lite här hemma, sen ska vi äta något. Får se om jag kan skriva något mer idag, vi får se! Hoppas att ni alla får en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!