Natten

Gick och la oss ganska tidigt igår, skönt! Men både Vincent och Matti är sjuka, fast Matti är ganska mycket mer sjuk. Har feber och är ganska försyld. Stackaren, men så är det väl. Idag åker ukki och mummi hem. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på om jag ska vara ärlig. Men blir nog bara att ta det lugnt. Med tanke på att de inte mår så bra. Jag börjar känna att min hals gör ont, men bara på kvällen och på morgonen. Nu tänkte jag ta på mig lite kläder och sen byta glasögon(har på mig de gamla på morgonen när jag ammar i sängen och tittar på tv, vill inte förstöra de nya glasögonen än). Sen mata Vincent kanske, ha en bra söndag alla!
Vincent med sin pokemon, han tyckte om att titta på den. Han ville även smaka lite på den ,haha sötnosen <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!