Lugn!

Idag har jag haft en lugn bebis, så himla skönt! Idag kom mamma vid 12, så jag passade på att städa lite här hemma. Sen gick mamma ut med honom, medans jag väntade på att en elktriker skulle komma och fixa tvättmaskinen. Efter han var klar kom mamma, så gick vi hem till henne och åt lite mat. Vincent fick lite mat, somnade skönt i sin morbros armar. Sen gick jag hem, älsklingen blev jätte glad när vi kom hem, han hade saknat Vincent massor!
Vincent kan inte få en bättre pappa! Matti är så hjälpsam så att det inte är sant, ber jag om något så kommer han med det, eller så tar han Vincent när jag behöver sova eller något sånt. Glädjen som finns i hans ögon och ansikte när han håller i honom lysser upp mina dagar. Åhh, vi har en fin liten familj! Älskar den så grymt mycket, älskar mina prinsar utav hela mitt hjärta, skulle inte vilja byta ut de för något! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!