Lördag!

Förlåt att jag inte uppdaterade något igår, men hade inte tid. Först på morgonen åt jag frukost och så där. Tog sedan en snabb dusch, sen kom fia hit. Vi gick till min mamma och käka lite grann. Sen kom vi tillbaka hit och dansa lite framför move, roligt! Sen gick hon hem, jag satt och mata Vincent. Sen Gick vi och la oss, sov i två timmar. sköönt! Sen var det ganska svårt att få han att somna för att han hade sovit så mycket under dagen, haha! Men han somnade nog vid typ 01:00. Sedan sov han ända fram till kl 10! Så det var jätte skönt! Men har kommit på att han sparkar ut mig ur sängen ?!? Vet inte hur han lyckas men jag somnar oftast nästan i mitten av sängen, vaknar upp på sängkanten. haha!

Idag vet jag inte vad som händer, bara ta det lugnt hoppas jag på iaf. Haha! Behöver få sova lite känner jag. Men men, vi får se vad som händer. Ha en bra lördag alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!