Ligger i sängen och matar mitt hjärta. Ida...

foto0212 (MMS)

Ligger i sängen och matar mitt hjärta. Idag var vi som sagt och hälsade på min gamla lärare ninni. Det var mysigt och trevligt! En av mina bästa lärare jag någonsin har haft måste jag säga. Jag vet att jag inte är ensam om att tycka om henne. Det är många som gör det! Sen gick vi hem i spöregn, blev skrik från hjärtat, han tycker inte heller om att det regnar. Haha. Sen kom johanna och hälsade på en liten snabbis. Sen åkte vi och handla med vincent gick jätte bra! Han sov så sött i sitt babyskydd! Sen kom vi hem, nu ligger jag och ammar i sängen och hoppas på att jag kan somna snart, är jätte trött!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!