Hello där!

Nu har vi ätit lite lunch, ska snart ut på en liten promenad tänkte vi. Han har ju lite lite gulsot och det försvinner ju som bäst i dagsljus, så varför inte ut och gå?
Förlossingen tar jag i ett annat inlägg. Allt här hemma är bara bra, barnmorskan ringde förut också. Skönt att hon gjorde det, bara för att se hur man mår och så där. som dagt mår vi bara bra här hemma, imorgon ska vi till en läkare som man alltid gör, en rutin koll. Inatt har han ätit tre gånger. Sen i morse vid 6- halv 7, så gick vi upp. Men kl 8 typ somnade vi om, alla tre. Så skönt! Är ganska utvilad idag vilket är jätte skönt måste jag säga. Har inte sovit mycket alls de här senaste dagarna!
Det ända som jag tycker är lite jobbigt är att jag måste duscha varje gång jag kissar. Eftersom jag har blivit sydd, så vill man inte reskera några infektioner och så där. Men det funkar.
Nu sitter mina prinsar och kollar lite på tv, mina sötnosar. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!