fullt upp

Har verkligen haft fullt upp här hemma, tror att Vincent har lite kolik så just nu gör vi allt för att han ska vara lite lugn, eller om det är hans mage som spökar. För det ser ut som om han är lite hård i magen. Men han bajsar ialla fall ganska mycket varje dag, vilket är bra hoppas jag? Men iaf nu är ukki och mommi (farfar och farmor). De kom med tåget igår, så vi var och hämtade upp de. Hämtade även mina nya galsögon, har ingen bild på de än, har liksom inte hunnit. Just nu är mommi ute och går med Vincent, så då hinner jag blogga lite och ha lite tid för mig själv. Skönt måste jag säga, eftersom hjärtat är som ett plåster på mig annars, haha! Föresten så testade vi babygymet i onsdag, på Vincents 3 veckors dag. Det gick jätte bra ibörjan, han tittade mycket runt och tyckte nog att det var lite kul! Igår på ikea(vi åkte dit och åt lunch) så såg jag att han tittade på laban som hänger över vagnen. Gulligt! Detta ska de inte kunna förens vid 4 veckors ålder! Så han är tidig min lilla grabb! Nu snart ska vi även till öob, köpa lite tvätt smat sköljmedel. Det är ju billigast där, ska se om det finns något annat kul där med! 

Till något helt annat när jag ändå har lite tid, jag har sjukt långa naglar! Har inte hunnit bita ner de! Yaay! Ska någon dag göra de jätte fina, och fixa massa med de, men det får bli någon dag när Vincent kan vara lite för sig själv, haha!
PS, bodyn fick han av Emma, men jag råka missfärga den i tvätten, MEN tycker ändå att det inte gör något. Tycker att den blev fin ändå! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!