Första dagen

Idag var det första dagen jag var helt ensam med hjärtat. Älsklingen är på någon kurs. Men det gick bra! Bättre än vad jag trodde. Vilket är rätt skönt. Dock ringde jag till mamma, men hon var inte hemma. Men det gjorde inget, tänkte bara hinna duscha och så där. Men älskling kom hem tidiagre och det var skönt, hheeh! Så jag kunde duscha innan det vart försent. Tänkte gå ut på en promenad, men det började att regna, mindre kul! Imorgon ska jag äta lunch med mamma, sen blir det nog en promenad, skönt! Nu ikväll blir det att bara ta det lugnt! Och bara slappa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!