en vecka!

Inatt blev vårat hjärta en vecka gamal, åhh våran prins! Idag åkte vi till sjukhuset för att göra hörsel test. Gick jätte bra, och han var lugn!?! Trodde att han skulle börja gallsrika när hon började stoppa in saker i örat på honom, men bara lite gnäll. Och allt såg jätte bra ut. Var lite rädd att han inte hörde på ena örat, men det var tydligen fel, haha! Sen åkte vi in till stan och fixade med hans namn, så nu har vi lämnat in papper på hans namn och så där. Sen gick vi till smarteyes och jag beställade mig ett par nya glasögon, härligt! Sen gick vi till hm, JAG fick med mig en tröja hem, haha! Det var ett tag sen jag köpte något till mig själv. Hehe, hittade inte så mycket fint till Vincent då han redan har SJUKT mycket kläder, hehe! Sen gick vi även till bokia och köpte en bok typ mitt första år bok, med Laban såklart. Stod även hur mamman och pappan träffades och så där. Blev förälskad i den, hehe. Så det fick bli den. Sen åkte vi hem, han fick mat och ny blöja och nu sitter han och glor i älsklingens famn. Mina söta prinsar!

Kommentarer
Anna

Supermysig bild!:)

2012-01-11 18:10:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!