Bloggsugen idag

Känner mig lite mer bloggsug nu, hehe. Nu har den riktiga mjölken kommit, det kan jag säga er, haha! För det rinner MYCKET! Så nu kanske han inte behöver äta lika ofta, plus att nu när mjölken har kommit fick vi börja med napp, vilket är ganska skönt för att han har ett stort sug behov och är lite gasig i magen. Då tutten brukade bara vara en lite tröst så tyckte barnmorskan vi träffade igår att vi kunde ta fram nappen och se om han tycker om den. Vilket han gjorde! haha! Men hade svårt att sova själv i natt igen, så han fick sova med oss igen, haha! Igår var även Extra mormor och moster här och hälsade på, fick lite mer kläder och en jätte söt nalle som nu ligger i sängen, hehe! Tack så mycket åter igen!Sen var vi även på bb-mottaningen igår, träffade Rita. Hon som jag träffade på bb! Jätte söt och jätte trevlig tjej! Så pratade lite och så där, fick hennes fb, så vi kan forsätta att prata, mysigt! Fick även reda på att jag inte behöver duscha när jag kissar, skönt det, haha! Nu sitter lillkillen  i pappas famn och sover vid fönstert, då han har lite gulsot än!
Idag ringde BVC, frågade lite hur vi mår och så där. De skulle komma på hem besök. Väga och mäta honom och så där. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!