2012!

Nu är det nya året här! Ingen bebis än, men min slemprop kan ha lossnat. Någon som vet hur den ser ut? Min var lite brun och massa slem!
Just nu har älsklingen städat lite, bytt lite lampor, så nu har vi äntligen en lampa i hallen som funkar igen, haha! Har även tvättmasiken igång, så himla skönt att slippa springa ner till tvättsugan, man kan sätta på en tvättmaskin när man vill nästan, (klar inte på natten!). Inatt har jag springit på toa med gaser i magen, känns som om jag ska basja på mig när jag vaknat, men varit fisar hela tiden, haha! Men så är det. Inte sovit så mycket med andra ord.  Men vi ska ta oss till affären idag iaf, gå dit! Nu gör det ju inget om han kommer liksom, han blir ju en 2012a! Får se när han kommer bara. Han får gärna komma snart, längtar ju ihjäl oss här hemma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!