Stan med mamma

Idag åkte jag, mamma och Vincnet in till stan för att jag skulle leta efter ett par jeans. Hittade ett rosa par som passa! Blev även ett linne och två par örhängen. 
Jag vill köpa en hel ny gaderob, byta ut alla kläder och slänga de gamla. Men det är inte så lätt, det kostar ju ganska mycket om man säger så. Men man kan nog ta lite i taget. Sen efter stan åkte vi och hanlda, eller mamma handla och sen träffade vi massor som mamma känner, alla skulle kolla på Vincent. Hehe! Sen kom vi hem och nu sitter jag här och inte gör så mycket. Imorgon ska vi bara vila och ta det lugnt tycker jag.
Bilden är från igår, kolla så himla söt han är? Han testade sin nya mössa. den satt jätte bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!