sjukling

Efter jag kom hem från sjukhuset har jag blivit genomförskyld. Hostar, ont i halsen, täpt i näsa jag ni vet ju resten själva. Mattis mamma och pappa kom i lördags för att hjälpa till med Vincent. Uppskatas verkligen! När de kom var de så gulliga och gav mig en blomma och ett kort. Krya på dig present, så himla gulligt! Så igår gjorde vi inget var bara hemma och sov typ. Men gud så skönt! Har inte hat Vincent på två nätter heller. Jag och älsklingen sover i gästrummet/Vincents rum. Så har mattis föräldrar honom i vårat rum. Så har de ersättning på natten, och kommer in på morgonen när det är mat igen. Inatt vaknade han bara 12, 06 och nu på morgonen 9.30! Han sover så sjukt bra med de, eller om det är för att han sover på ersättning, hehe! Men nu orkar jag inte sitta här någon mer. ha en bra måndag.
Sötnosen igår efter ett litet bad. Vi passade på att lufta honom lite, ni vet rumpa och så. Han tycket att det bara var skönt!
Han tycket till och med om att bada!?!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!