God morgon ?

Lillen somnade inte förens vid 2 i natt, jätte kul. För jag var super trött redan vid 10, men han vägra att sova. Han var övertrött dessutom. Men eftr mycket om och men så somnade han. Och jag med. Nu är han pigg och glad, har bara lust att sova om jag ska vara ärlig. Men min mamma kommer kl 10 och tar med honom ut på en promenad. Så då ska jag passa på att sova lite. Efter det ska mamma vara mer barnvakt, men här hemma. Så jag kan städa lite, vi får ju besök imorgon! Vincents gudfar, de ska träffa varnadra för första gången! Ska bli kul! Nu ska jag äta upp min frukost, får se om jag kan skriva mer idag. Det är ju sånt som märks, ha det bäst alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!