Fikar

Sitter här och fikar lite för mig själv för Fia var sjuk så hon kunde inte komma. Vincent sover fortfarnade. Helt sjukt att han sover så länge i sin vagn. Han borde vara hungrig nu. Men väntar med att Väcka honom tills kl 4, för han var så himla trött innan han somna. Så tycker att han kan få sova ut lite, så han inte är så grinig sen. Jag är sjukt trött, men har lite saker att fixa här hemma så hinner inte sova, haha! Min syster och min extra mamma kommer på besök ikväll. Så ska städa upp lite så folk kan sitta i soffan och så där. Tog nyss lite bilder, brist på annat, haha!
Dricker te så långsamt så bäst att ha teet i min nya fina mugg!
Dålig bild, men mina nya brillor! Vad tycks?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!