De senaste dagarna

Igår hände det inte mycket alls. Fille och Tessan kom en lite sväg igår kväll, fick lite pizza och bullar, Mums! Vincent fick även lite leksaker. Idag gick jag till mamma redan vid 9.För jag hade tråkigt och vi skulle ändå in till stan. Var på frälsis, sen kom Tessan(min extra mamma) dit, sen gick hon och jag på stan. En rolig dag! Fick med mig ett armband, läppglans, leggings. Köpte även en mössa och ett par jeans till Vincent, hehe! Mycket roligare att handla till honom än till mig själv. Snart kommer älskling hem. Vet inte vad vi ska hitta på men det är sånt som märks. Kollar just nu på oc, något jag inte har tittat på jätte länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!