Äntligen klar!

Nu har man städat och donat. Britt var även här och tog hand om Vincent, även min lilla syster var här. Trevligt! Efter det blev det stan, köpte lite kläder till lillkillen, och lite smycken till mig.  Visar det någon annan dag. Just nu ligger Vincent och äter, och jag ska äta lite soppa snart tror jag. Kom på att det är alla hjärtans dag snart med. Undra vad man ska göra till älsklingen då. Hmm. Om jag kommer på det, så tänker jag inte skriva det här. Han läser nämligen min blogg, haha! Inte så kul om han får reda på det innan? han jobbar ju dessutom den dagen. Så något ska jag iaf göra, haha! Men blir nog att lägga sig tidigt idag. För imorgon får man ju gäster som sagt, så vill vara lite pigg iaf!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!