äntligen fredag, haha!

Idag är det fredag, vaknade första gången vid typ 8, sen halv 10. Sen kom min extra mamma och hämtade Vincent, tog med honom tills sitt jobb en liten stund, kom tillbaka efter tre timmar. Jag sov två timmar och bara va den andra timmen. Det mycket skönt att vara för mig själv, men ändå saknade honom så hima mycket! Efter de kom hem, fick han lite mat, sen tog jag fram bärselen. Passade på att göra lite muffins, tog precis ut de. Får se om de är goda, haha! Ska nog göra lite glasyr sen, en till matti och en till mig. Jag vill ha lite philiadelphiaost i min, blir lite mer smak, hehe! Får se om lillen tillåter det eller inte, skulle dock vara ganska gott om han kunde tillåta det, hehe! Funderar även på att göra en hallonpaj någon dag, blev sugen på det, men fråga är vem mer ska äta den? Tror knappast att jag får i mig en hel paj för mig själv, haha!
Dagen outfits bebis!
så ser han ut när pappa väljer kläder, haha! 
Vi börjar att bli sjuka här igen, suck! Jag var hes när jag vaknade, sjukt ont i halsen. Men nu är det bättre. Älsklingen mår heller inte bra, förskyld igen han med. Vincent mår inte heller bättre, stackarn <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!