Alla hjärtans dag!

Hejsan alla, det var ett tag sen jag vet. Men har inte orakat/hunnit med det. Blir det svårt att hinna med bloggen när man har en liten bebis, hehe! Idag vaknade vi vid 9, gick vid halv 10. Sedan klädde vi på os kläder och ät lite frukost. Fast Älsklingen tog sig en dusch när vi gick upp. När han kom tillbaka fick han sin present ( en ring). Sen kom han med mina presenter choklad och blommor, ni får bild på det här nere. Blev jätte glad! Sedan åkte vi in till stan för lite äranden. Sen åkte vi till max för att äta lite. Sen åkte vi till rusta, där köpte jag masker och trosskydd. Fick även en bok av älsk, bild ser ni nedan, blev jätte glad så klart! För jag älskar att baka, och just cupecake är super kul! Han känner mig väl min älskling, hihi!
Choklad! <3
Jätte fina blommor, rosa rosor ;) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!