20 år

Idag fyller jag 20 år! Herregud vad tiden går fort?
På 20 år har jag hunnit med att göra så mycket, men ändå så lite. Haha!
Älskling, hans mamma(som är här på besök) och Vincent grattade mig tidigt imorse, eftersom älskling ska iväg till jobbet! Men fick min present, en ny telefon! Gud så glad jag blev! Det gjorde verkligen min dag, hehe! Vet inte vad den heter men det är en xperia något, hehe! Bättre än min förra telefon iaf! Hatar den, sjukt seg, massa med repor i skärmen. Aah helt slut med andra ord. Så belv jätte glad för den, hehe! Ska lägga upp Vincents out fit sen, men orkar inte hämta kameran just nu.
Det är redan en massa som har sagt grattis till mig, tack till alla igen, ni är underbara! <3

Kommentarer
linnea

Grattis :D

2012-02-27 22:47:25
URL: http://linneajosefin.blogg.se/
Miss Dior

Grattis raring <3


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!