2 dagar kvar

Ni kanske undar vad jag ränkar ner till? Inget speciellt. jag bryr mig inte så där super mycket, men jag fyller ändå 20 år. Det betyder att jag får gå in på systemet. Men eftersom jag inte dricker så mycket ska jag nog ändå köpa alkoholfritt, någon cider eller något. Bara för att jag kan liksom. Det har inte hänt så där super mycket de här dagarna. har framkallat lite bilder(111 st), när de kom och jag titta på de, kom jag på att jag har massa bilder kvar på kameran som jag inte har lagt över än som jag vill framkalla. Aja, får bli nästa gång. Bilderna blev ialla fall jätte bra. Har satt in några i hans bok. (första åren boken). 

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, matti och hans mamma ska in till stan och köpa mig min födelsepresent. De har pratat ganska mycket finska idag så tror att de har planerat vad han ska köpa, för han vägar säga vad de prata om, haha! 

Men jag ska mysa massa med en glad kille! Våran kille är mycket gladare på ersättingen, jag ammar bara ngåra få gånger per dag, så har inte så mycket mjölk eller kvar. Så det var nog bara bra att vi börja med ersätting. Inatt har han sovit bra, gråtit ett par gånger, men då har jag stoppat in nappen då sluta han! Det har aldrig hänt förut, någon gång måste vara den första. Han brukar inte ta nappen så där jätte ofta, men nu har han börjat att ta den mera. Vilket är rätt skönt, för annars har han hela handen i munnen, eller ja försöker stoppa hela handen i munnen, haha! 

Nu ska jag snart äta lite lax, potatis och sås! Ha en bra lördag alla om jag inte skriver mer idag.
(Varför jag inte har skrivit på ett par dagar är för att jag inte har haft någon större lust, vet inte varför. Men har tappat lite av blogg lusten åter igen. Men vi håller tummarna att den kommer tillbaka! Puss på er!)


Kommentarer
amel

åå det är så kul att dom fått en liten flicka! Fin blogG!

kolal gärna in min =)

2012-02-27 16:10:32
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!