Tisdag!

Nu är det tisdag igen.
Denna natt var hemsk, Vincent har varit vaken massor och vägrat att sova, suck! Så är skapligt trött om man säger så, men just nu sitter han i sin sitter och leker med sin bok, den är både god och rolig, haha! Men iaf älsklingen är och jobbar kommer hem om typ 2 timmar, skönt det, för jag behöver sova lite. Det behöver nog han med, eller så sktier jag i att sova och lägger mig vid 8 ist, eftersom vi ska upp så himla tidigt imorgon. Usch hatar att gå upp tidigit, men det gör jag ju varje dag nu förtiden. Eftersom Vincent vaknar kl 6-7 varje morgon...
Men så är det, det är väl bra att man kommer upp, man får ju så mycket mer gjort!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!