Stan

Idag åkte vi ju som sagt in till stan för lite shopping, hittade man något. Nej så klart inte, hittar typ aldrig något längre, tråkigt tycker jag. Men så är det, det är nog inte meningen att jag ska köpa nya kläder. Haha! Men sen så skulle vi hitta någonstans att äta, men det var ju proppat med folk överallt, suck! Så åkte till bugerking vid ikano istället. Älsklingen beställde naturell, men fick med ost på. Så gick tillbaka med den, men då hade de bara tagit bort osten. Tänk om han var jätte allergisk  mot ost?`Aja, sen gick vi lite på ikano, hittade två bodys till Vincent, och en nagelfil till mig. Bild kommer på det, sen åkte vi till coop. Hittade två till bodys haha! Men på parkeringen matade Vincent, så ser älsklingen att en kille håller på att bryta sig in i en bil, men sen ser vi att det var hans egna bil och att han hade glömt nycklarna i bilen. Stackarn!  Men i alla fall, vi åkte hem sen, nu sitter jag här och kollar på ett UFO i new york, hehe! Bilder kommer på bodysna och filen. Nu har jag en skrikig grabb i sin sitter, puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!