Spruta

Idag är ju lillkillen 3 månader! Så det var dags för två sprutor. USCH! Men tur att älsklingen var med, som kunde hålla i Vincent, för jag fick lite tårar när han skrek så mycket. Men han slutade gråta lika fort, tur det. Men nu väger han 6310 g och är 62 cm lång! Sen gick vi hem till Tessan(min extra mamma) för att ge min syster påskägg vi har köpt till henne. Vi fick lite cider från Tessan med, gott! Hon har varit i tyskland och handlat lite, hehe! Men sen blev det apoteket för att köpa lite alvedon till Vincent, för han kan ju få lite feber. Då är det ju lika bra att bota det på en gång! Sen när vi kom hem, utan att sätta mig ner tog jag tag i sovrummet och städade det, skööönt! Sjutit upp det allt för länge nu, men nu är det städat,dammat och moppat där inne. Fast sen fick jag någon noja och dammsög hela lägenheten, även moppa hela. Känner mig duktig! Hehe! Nu sitter älskling och nattar Vincent, jag tittar på Greys. Sen blir det nog BB, sen soova! Puss på er alla!
PS: En ny kategori har jag fixat, Fotografi! Eftersom jag kommer nog att lägga upp massa bilder här på bloggen!DS.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!