Påskdagen

God dag alla fina läsare.
Har kommit hem nu, eller kom hem inatt. Fick ett städryck och städade det som jag inte orkade innan vi åkte i trosdags. Vi åkte hem igår för att slippa all trafik som blir idag, likaså så skulle det bli jätte halt på vägarna idag. Så lika bra att åka hem igår istället. Inatt somnade jag vid halv 2, gick upp kl 6. Men Vincent sov hela natten lång, men det beror nog på att vi bytte hans blöja och att han fick lite mat när vi kom hem vid 12.
Bilresan började inte så där jätte bra, han skrek och vägrade att sova, eller att äta. Så vi var tvungen att stanna vid Sala, och gå lite med han i vagnen. Efter det så sov han hela vägen. Skönt! Fast vi stannade en till gång så han  fick sträcka på ryggen. När vi stannade en gång så var månen helt gul, jätte stor och långt nere. Aldrig sätt månen så underbar fin i hela mitt liv! Synd bara att det är så svårt att få en bra bild utan ett teleobektiv. Aja, idag har jag hunnit med att tvätta 2 gånger, hinner nog med den sista också!
Nu ska jag ta det lite lugnt innan vi börjar med maten, ha det fint alla!
Mina två fina prinsar <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!