Påskafton!

Glad påsk alla fina läsare!
Just nu sitter jag på Markos dator, medans han byter Vincents blöja. Idag känns det som om vi bara har ätit en massa mat, godis och fika. Hehe, men det är ju sånt som hör till heller hur? Just nu ligger Hanna, Julia, Jouko och Reija och sover så sött i vardagsrummet. Ser jätte skönt ut! Det kommer upp en fin kusin bild sen, för som sagt sitter jag vid Markos dator och lyssnar på Top Cats. Riktigt bra låtar måste jag säga. Sen åker vi nog hem, för att slippa de mesta av all trafik. Nu ska de ut på en liten promenad så jag lägger mig och sover lite jag med, för är jätte trött. Hehe, hoppas att alla har en jätte fin dag nu, ät inte för mycket godis bara!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!