Onsdag

Idag är det onsdag, och idag har jag hunnit med lite. Städat lite och tagit en lång dusch. Trodde inte att det var möjligt när jag och Vincent var ensamna, men han sov hela tiden. Preics när jag var klar ser jag att han hade vaknat, hehe. Sötnosen då! Just nu ligger de båda och sover så sött i sängen. Jag sitter och pillar med lite bilder som jag tog i lördags. Sen om jag hinner tänker jag pilla lite med desingen och hedaern till bloggen. Vi får se när jag hinner göra klart allt. Det tar tid att ha en liten bebis här hemma. Denna natt var ganska skön Vincent vaknade bara två gånger, men natten innan det vet jag inte hur många gånger han vaknade och bara skrek. Tror nästan att det är tänder på g! För han är stenhård där uppe i tandköttet. Aja, här kommer det lite bilder från i lördags när vi var i örebro.
Det kommer mer bilder, nu har de vaknat. Ska diska, älsklingen håller på med maten, puss på er!

Kommentarer
Marie Hellquist

Kanonfina bilder!!!

2012-04-18 21:47:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!