morgonpigg

Det är ju ingen nyhet att Vincent är morgonpigg, men idag ville han upp kl 6, det gick jag verkligen inte med på, så lät honom gråta lite(det var inte så mycket), han grät lite, skrattade lite, grät lite och så där. Sen halv 7 orkade jag inte mer så gick upp, tog med mig kudde och täckte till soffan, där somnade båda om, haha! Men det var skönt, så typ halv 9 så var det dags för mat för honom så då vaknade han. Men det gjorde inget, hehe. Så han åt frukost, sen fick jag min. Nu ligger han i sittern och är övertrötter han vägrar att sova. Men ska snart hem till min mamma så då hoppas jag att han hinner somna i vagnen, men man vet ju aldrig. Det hade varit bra om han somnade nu ska jag kan plockla lite och diska hans flaskor. Efter vi har varit hos min mamma ska vi till affären för vi glömde köpa schampo och balsam. Så måste köpa det, kan inte duscha ens, usch!  Sen får vi se vad vi gör, puss på er!  Ska försöka göra klart headern och resten av den nya desingen också, hehe!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!