Ljusparty

Idag gick jag till tessan som hade ljusparty, köpte två lyckor, hehe. Kunde inte låta bli liksom, haha! God mat och roligt folk, hade barnvakt med. Härligt! Min syster hade honom nästan hela kvällen, mysigt att få umgås med sin moster tycker Vincent. Hon kommer även hit imorgon och sover över, mysigt! Det var ett tag sen hon sov över här, men imorgon så. Fast hon ska inte stanna så länge på lördagen sen för att hon ska till scouterna på morgonen med sin bästa kompis plus hennes mamma och jag antar några fler? haha. Sen vet jag inte vad som händer.
Sitter på älsklingens dator, har inte så många bilder här. Men här är första vagnpromenaden med älskade Vincent! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!