idag

Idag har dagen gått ganska segt, trodde att en vän till matti skulle komma idag eller igår. Men det blev tydligen inte av, tråkigt! Tycker det är kul när det är vänner här och hälsar på Matti. Men annars har jag bara sminkat matti, haha! För jag ville lära mig hur man sminkar på ett vist sätt. Nu får han tydligen inte bort det, voops! Haha, går nog bort förr eller senare. Tog lite egobilder, det var ett bra tag sen! Förutom i lördags då. Senare sen vet jag inte vad som händer, Tessan har ljusparty vet inte om jag ska på det eller inte än, vi får se! Här kommer det en ego bild! hehe.
Är inte alls bra på att redigera bilder på människor, det ser ni va? hahah, men man lär sig ju, vi alla är ju barn i början!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!