Godis förbud!

Skrev inget igår, men lika skönt det kände jag. Orkade inte blogga något igår. I lördags var det en jätte rolig dag, grillade och bara va. Sen åkte vi hem igen.
igår var vi bara på ikea och köpte lite saker.
Idag har det inte hänt så där jätte mycket, bara varit hemma typ. Sen när älskligen kom hem så åkte vi in till stan och kollade runt lite, inget kom dock hem. Men lika bra det, hehe! Idag ska jag även börja bli nyttig, inget godis mitt i veckan, utan bara på fredag och lördag! Nu ska jag hålla tummarna att det funkar med. Jag måste hålla mig, kan inte hålla på så här längre.
Bilder från i lördags kommer när jag känner att jag har ork till det, även den nya desingen, den är på g, inte helt klar ännu men på god väg!

Kommentarer
Marie Hellquist

Jag håller tummarna, detta fixar du, så envis som du är! På ett bra sätt!! Älskar dej! kram Mamma

2012-04-16 22:12:58

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!