God morgon!

Hade skrivit ett inlägg, men på någon sätt försvann det?
Aja, sitter och kollar på någon film som går på 5an, hehe! Inatt fick lilla hjärtat 38.9 gader i feber, stackarn! Men de brukar ju få feber efter sptrutorna. Så han fick alvedon och lite mat, sen blev det mycket bättre! Skönt, för det gör ju så ont att de honom må så dåligt. Idag blir det som sagt att åka till dalarna, men innan det måste man göra lite här hemma. Som diska, plocka lite och så där. Måste även packa, haha! Har inte hunnit med det ännu. Men vi åker nog runt 1 tiden tror jag. Sen vet jag inte hur uppdateringen kommer att bli, men hoppas på att jag orkar/hinner uppdatera er lite då min dator ska med.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!