God morgon!

Hejsan! Mår mycket bättre idag än igår, hehe! Igår hände det massor. Det såg ni nog, eftersom älsklingen bloggade åt mig. Men sypdde sen på kvällen och genast mådde jag så himla mycket bättre, kunde äta igen och så där. Hade inte ätit något på hela dagen, eftersom man inte fick äta något när man krossar sten, sen kunde jag inte äta något på max heller och sen pang bom var jag ju på akuten. Så idag äter man 4 pillar, yaay! p-piller, Danafusin, voltaren och panodil. Men allt för att man ska må bra eller hur? Aja, nu ska jag ta och vila innan vi ska iväg och storhandla. För det behövs, sen blir det nog att vila igen.
Jag kommer att röntgas igen om ca två veckor för att se så allt grus är borta. Vilket jag hoppas på, kissade ut en hel del igår. Får se om det blir någon mer uppdatering från min sida.
Tack till alla som brydde sig igår, ni betyder massor för mig <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!