God dag!

Hejsan alla fina läsare!
Fått min mens, inte saknat den för 5 öre kan jag säga er, haha! Sjukt ont har jag med, yaay...
Men iaf, idag är älskling hemma, skönt. Men inte för han, har han jätte ont i sin handled, han har någon stor knöl där.
Idag blir det iaf att städa det sista, tvätta lite och börja packa. Igår när vi gick på promenad så tog jag även lite bilder,
älsklingen skäms lika mycket varje gång för att jag ligger ner på marken och tar bilderna haha! Men man måste ju ta unika vinklar
och ibland måste man helt enkelt för att få fina bilder. Man får inte vara rädd för lite smuts om man är naturfotograf, fast jag ser
mig inte som en fotograf men ni vet vad jag menar va?
Det är ju jätte fint väder ute idag med, blir nog en runda ute idag igen. Åhh vad verkligen älskar att ta bilder, iaf på
naturen. Har svårt att ta fina på människor, försöker även lära känna kameran ännu mera än vad jag kan. Vet inte hur man ändrar
iso och sånt ännu. Men det kommer nog snart. Ska snart sätta igång och städa lite, men nu ska lillkillen har lite mat, hehe!
Senare sen blir det BVC, 3 månadskoll. För idag blir killen 3 HELA månader! Eller är han ju redan 3 månader, hehe! Stora killen!
Herregud vad tiden går fort? känns som om det var igår han kom, men ändå känns det som om vi har haft honom hela livet.
Vincent Matti Jouko Keränen, vi älskar dig utav hela våra hjärtan. Du betyder mest för oss. Jag älskar våra lilla familj!
Hejsan alla fina läsare!
Fått min mens, inte saknat den för 5 öre kan jag säga er, haha! Sjukt ont har jag med, yaay...
Men iaf, idag är älskling hemma, skönt. Men inte för han, har han jätte ont i sin handled, han har någon stor knöl där.
Idag blir det iaf att städa det sista, tvätta lite och börja packa. Igår när vi gick på promenad så tog jag även lite bilder,älsklingen skäms lika mycket varje gång för att jag ligger ner på marken och tar bilderna haha! Men man måste ju ta unika vinklar och ibland måste man helt enkelt för att få fina bilder. Man får inte vara rädd för lite smuts om man är naturfotograf, fast jag ser mig inte som en fotograf men ni vet vad jag menar va?
Det är ju jätte fint väder ute idag med, blir nog en runda ute idag igen. Åhh vad verkligen älskar att ta bilder, iaf på naturen. Har svårt att ta fina på människor, försöker även lära känna kameran ännu mera än vad jag kan. Vet inte hur man ändrar iso och sånt ännu. Men det kommer nog snart.
Ska snart sätta igång och städa lite, men nu ska lillkillen har lite mat, hehe!
Senare sen blir det BVC, 3 månadskoll. För idag blir killen 3 HELA månader! Eller är han ju redan 3 månader, hehe! Stora killen! Herregud vad tiden går fort? känns som om det var igår han kom, men ändå känns det som om vi har haft honom hela livet.
Vincent Matti Jouko Keränen, vi älskar dig utav hela våra hjärtan. Du betyder mest för oss. Jag älskar våra lilla familj!

Kommentarer
F E L I C I A

vilken fin bild! :)

2012-04-04 18:51:27
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!